Основи здоров'я
Переглянути відео.
Математика
Повторення вивченого за рік
С. 98, з. 79, виконати завдання.
Середа, 27 травня 2020 р.Літературне читання
Перевір свої досягнення
Виконати тест і надіслати в Телеграм.
Світ дитинства в літературі
1. Як називається розділ, який складається з двох тем?
а) « Про нас самих»;
б) «Сторінками історії України»;
в) «Світ дитинства в літературі».
2. Як звати хлопчика, який намалював коня?
а) Петрик;
б) Віталік;
в) Михайлик.
3. Хто є автором цих рядків : « Все із доброго чи злого-
починається з малого»?
а) Г. Малик;
б) М. Чумарна;
в) М. Сингаївський.
4. Коли відбуваються події описані в оповіданні О.
Єфімова «Тут усе є…»?
а) восени;
б) влітку;
в) взимку.
5. Що любила робити дівчинка Ганнуся у повісті Володимира
Рутківського?
а) складати казки;
б) складати вірші;
в) малювати.
6. Чим співає дивовижний птах Стрепет у творі В.
Сухомлинського «Співуча пір’їнка»?
а) хвостом;
б) крилом;
в) дзьобом.
7. За жанром твір Олександра Єфімова « Тут се є…»:
а) казка;
б) байка;
в) оповідання.
8. Що витчеться із нитки у вірші «Дощ із краплі починається»
М. Сингаївського?
а) сорочка;
б) рушник;
в) сукня.
9. Упізнай твір за його головною думкою.
·
Справжні скарби дістаються лише тим людям, що першими торують дорогу,
якою ще не ходив ніхто.
·
Добре щире серце не буває ніколи горде.
·
І хто б там що кому не говорив,
А згине зло і правда переможе!
10. Чи погоджуєшся ти , що «все- із доброго чи злого-
починається з малого?». Наведіть приклад.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Математика
Повторення вивченого за рік
С. 96, з. 70(а, б), розв'язати задачу(за вибором).
Українська мова
Повторення вивченого за рік
С. 186, впр. 375, виконати завдання.
Навколишній світ
Переглянути відео.
Обрзотворче мистецтво
Літературне читання
М. Сингаївський "Дощ із краплі починається"
С. 184, вивчити вірш на пам'ять.
МатематикаС. 95, з. 58, 59, 60, розв'язати задачу(за вибором).
Навколишній світ
Великі експедиції по нашій планеті
С. 55, з. 1, 2, виконати завдання.
Трудове навчання
Перейти за посиланням та переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=LZmFhoGSSl4
Понеділок, 25 травня 2020 р.
Музичне мистецтво
Переглянути відео.
Математика
Повторення вивченого за рік
С. 94, з. 51, 52, виконати завдання.
Українська мова
Переглянути відео.
С. 183, впр. 366, виконати завдання.
Літературне читання
Урок позакласного читання "Пригоду за пригодою читаймо з насолодою"
Фізична культура
Навколишній світ
Виконати контрольну роботу та надіслати в Телеграм.
Прізвище
та ім’я_____________________________
Контрольна
робота”Великі експедиції по нашій планеті”
1.
Встановіть
відповідність між роками дослідження та
відкриттями, що були здійснені.
1. 1492 р.
|
А. Перша навколосвітня подорож
|
|
2. 1519-1522 рр.
|
Б. Дж. Кук приплив до Австралії
|
|
3. 1770 р.
|
В. Відкриття Америки
|
2. Яке значення мала перша навколосвітня
подорож ?
_____________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Яке спільне завдання всіх людей щодо
природи Землі? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
4. Що відкрили Марко Поло? ________________________
,
Христофор Колумб? ________________________________________,
Афанасій Нікітін?
____________________________,
Фернандо Магеллан? __________________________ ,
Фернандо Магеллан? __________________________ ,
Джеймс Кук ? _________________________________ ,
Ф.Ф. Беллінсгаузен і М.П. Лазарєв? __________________________,
ДавидЛівінгстон?___________________________________________,
М.М.Пржевальський? ______________________________________,
ДавидЛівінгстон?___________________________________________,
М.М.Пржевальський? ______________________________________,
М. М. Міклухо-Маклай?___________________________________.
5.Напиши про подорож мандрівника, яка тобі найбільше запам’яталась. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Літературне читання
В. Рутківський "Як складають вірші"
Переглянути відео.
С. 179-183, читати та відповідати на запитання.
Українська мова
Повторення вивченого за рік
Впр. 362, виконати завдання.
Фізична культура
Математика
Повторення вивченого за рік
С. 90-91, з. 28, 34, виконати завдання.
Четвер, 21 травня 2020 р.Основи здоров'я
Заохочення однолітків до здорового способу життя
Переглянути відео.
Аналіз контрольної роботи
Середа, 20 травня 2020 р.
Літературне читання
Олександр Єфімов "Тут усе є...", Ємілія Саталкіна "Кожний знає своє діло"
С. 177-178, читати, доповнити рядки словами, що римуються.
Українська мова
Повторення вивченого про будову слова
C. 180, впр. 358(з. 1, 2), виконати завдання.
Математика
Виконати контрольну роботу(всі) та надіслати у Телеграм.
Образотворче мистецтво
Навколишній світ
Відкриття Африки Лівінгстоном. Подорож Міклухо-Маклая до Нової Гвінеї
С. 46-48, з. 20, 21, виконати завдання.
С. 53-54, з. 27, виконати завдання.
Вівторок, 19 травня 2020 р.Українська мова
Математика
Повторення і систематизація знань
С. 90, з. 24, 25, 26(а,б), 27(а,б), виконати завдання.
Навколишній світ
Відкриття Антарктиди Беллінсгаузеном і Лазарєвим
С. 44-45, читати і відповідати на запитання.Трудове навчання
День Вишиванки 21 травня 2020 р.
Шановні учні та батьки!
Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» буде
проводитись он-лайн.
У зв'язку з карантинними обмеженнями в закладах освіти Міжнародний етап математичного конкурсу «Кенгуру» у 2019/20 навчальному році ми пропонуємо пройти у форматі on-line.
Початок – 22 травня 2020 року о 09.00.
Завершення – 24 травня 2020 року о 21.00.
Зробити це можна з використанням будь-якого доступного пристрою (смартфон, планшет, комп'ютер) у мережі Інтернет.
Короткою навчальною покроковою інструкцією ми спробуємо підготувати Тебе до проходження усіх етапів: від реєстрації до надсилання відповідей. (ІНСТРУКЦІЯ)
Код навчального закладу: 181804
2 клас – час проведення – 45 хвилин
3-11 класи – час проведення – 75 хвилин
Музичне мистецтво
Українська музика у світі
Переглянути відео.
Літературне читання
Ганна Чубач "Найрідніші голоси", Степан Жупанин "Намалюю вітер", Ліна Костенко "Якщо не можеш вітер змалювати"
Переглянути відео.
С.175-176, виразно читати і відповідати на запитання.
Математика
Повторення і систематизація знань
С. 87, з. 1, 2, 3, 4, 5, 6, виконати завдання.
Українська мова
Написати докладний переказ тексту і надіслати в Телеграм.
Докладний
переказ тексту
Біла пір’їна
На солом’яній стрісі
сиділа зграйка горобців. Вони заклопотано цвірінчали про свої гороб’ячі справи.
Аж тут прилетів до них чужий – невідомий їм, небачений ще на солом’яній стрісі.
Був він якийсь не
схожий на інших горобців. Маленька голівка набундючена, шия коротенька. Дзьобик
вередливий. Та найголовніше – біла пір’їнка у хвості серед сірого пір’я, вона
виділялася особливо яскраво. Це був небачений горобець з білою пір’їнкою у
хвості.
Тим часом кожному
горобчикові хотілося ближче сісти до незнайомця, щоб добре його роздивитися.
Кілька разів горобчики доторкнулись дзьобиком до білої пір’їнки. Хтось
найцікавіший смикнув її, і вона впала, а вітер підхопив та й поніс
далеко-далеко. І горобець перестав бути незвичайним.
За В. Сухомлинським
П'ятниця, 15 травня 2020 р.
Фізична культура
В. Сухомлинський "Співуча пір'їнка"
Переглянути відео.
C.174-175, читати і відповідати на запитання.
Математика
Аналіз контрольної роботи
Українська мова
Мовна тема «Прислівник»
1. Вибери групу слів, яку складаються тільки
прислівники:
а) веселий, ясно, ніжний:
б) дружно, весело, щиро;
в) сміливий, слово, чудовий.
2. У реченні прислівники найчастіше зв’язані з:
а) іменниками;
б) прикметниками;
в) дієсловами.
3.Вибери рядок, у якому прислівники відповідають
на питання коли? :
а) сьогодні, вчора, завтра;
б) угорі, позаду, посередині;
в) швидко, низько, прямо.
4. Утвори прислівники:
Далекий -___________________,
ніч -________________________,
швидкий -___________________,
зима - ______________________.
5. Добери до поданих прислівників антоніми:
Вгору - ______________, радісно -______________,
важко -_______________, охайно -_______________,
повільно -_____________, лагідно -_______________.
6.Побудуй словосполучення.
Читати (як?)_____________________________,
розцвітати (коли?)_________________________,
перебувати ( де?) ________________________.
7. Пошир речення прислівниками, поданими у дужках і
запиши текст.
... дихає вільна земля. Вітерець ... колише свіжі запашні
трави, ... перебирає листочки на гілках дерев, ... гойдає стебельце квітів.
Пагорби ... вкриті червоними тюльпанами.
Як жар горять вони ... . (Легко,
ніжно, ледь-ледь, вільно, навкруги, скрізь).
Навколишній світВідкриття Австралії та Нової Зеландії Джеймсом Куком
Переглянути відео.
С. 42-43, з. 16, 17, 18, виконати завдання.
Основи здоров"я
Розвиток творчих здібностей
С. 154-156, читати.
С. 60-61, виконати завдання в зошиті.
Математика
Підсумкова контрольна робота
Виконай контрольну роботу (свій варіант) на подвійному аркуші та надішли у Телеграм.
Напиши прізвище, число , варіант.
Математика
Графіки руху
С. 79, 81, з. 1, 3, виконати завдання.
С. 82, з. 6, розв'язати задачу та надіслати у Телеграм.
Літературне читання
Підсумкова перевірка. Навичка читання мовчки
Перевір разом з батьками техніку читання мовчки. Текст читай мовчки 2 хвилини, зроби позначку в тексті. Порахуй прочитані слова за 2 хвилини, поділи їх на 2. Запиши результат. Дай відповіді на запитання. Результати техніки читання мовчки надішли у Телеграм.
Навколишній світ
Перша навколосвітня подорож Магеллана
Переглянути відео.
C. 39-40, з. 13, 14, виконати завдання.
Образотворче мистецтво
Намалюй композицію "Україна - моя Батьківщина"
Українська мова
Прислівник
С. 176, впр. 349, виконати завдання.
Вівторок, 12 травня 2020 р.
Математика
Графіки руху
С. 75-77, з. 1, 2, 3, 4, виконати завдання.
Подорож Афанасія Нікітіна "за три моря" до Індії
Переглянути відео.
С. 37-38- читати, виконати завдання 12.
Грицько Бойко "Консультант". Микола Сингаївський "Сміх для всіх"
Переглянути відео.
С. 172-173, виразно читати, відповідати на запитання.
Трудове навчання
Пап'є-маше
Фізична культура
Графіки руху
С. 71-73, з. 1, 2, 4, 5, виконати завдання.
Українська мова
Визначення прислівників серед інших частин мови
Переглянути відео. Виконати завдання (усно).
Виконати контрольну роботу та надіслати в Телеграм.
Контрольна робота « Навколо світу»
1. З якими державами межує Україна?_______________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Які найбільші за територією держави? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Які країни мають найбільшу чисельність населення? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Які маленькі держави розташовані в Європі? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Де розташовані найвищі гори світу і як вони називаються? Де знаходиться плоскогір’я Тибет і що ти про нього знаєш? _____________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Яка найбільш населена країна на земній кулі? Чим вона знаменита? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. За рівнем економічного розвитку країн світу лідерство належить: (велика сімка)________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Напишіть столиці країн: Україна – Київ, Китай - _________________, США - _______________, Канада- _____________, Франція - ____________, Італія - _______________, Японія - ______________, Німеччина - _________________, Велика Британія - ______________________.
9. Яку країну називають країною, де сходить Сонце, і що ти про неї знаєш?_______________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Літературне читання
Позакласне читання "У кожного - своя жар - птиця"
Четвер, 7 травня 2020 р.
Основи здоров'я
Розвиток творчих здібностей
С. 154-156, читати.
С. 60-61, виконати завдання в зошиті.
Математика
Точки на осях координат
С. 69, з. 5, виконати завдання в зошит.
Середа, 6 травня 2020 р.
Математика
Виконати самостійну роботу №32(всі) та надіслати в Телеграм.
Літературне читання
Підсумкова перевірка. Навичка читання вголос
Перевір разом з батьками техніку читання вголос. Текст читай 1 хвилину, зроби позначку в тексті: скільки ти прочитав за 1 хвилину. Дай відповіді на запитання. Познач позначкою ✓ критерії правильності та виразності свого читання. Результати техніки читання надішли у Телеграм.
Навколишній світ
Відкриття Америки Колумбом
Переглянути відео.
C. 34-36, читати, виконати завдання 6, 7, 8, 9.
Українська мова
Правопис найуживаніших прислівників
Переглянути відео.
Переписати найуживаніші прислівники з попередніх двох слайдів. Вивчити їх правопис і надіслати в Телеграм.
Образотворче мистецтво
Диво-дзвіночки
Літературне читання
Підсумкова перевірка. Робота з літературним твором.
Виконай контрольну роботу. Прочитай уважно текст, виконай завдання і надішли у Телеграм.
Математика
Точки на осях координат
С. 66-69, з. 1, 2, 3, 4, виконати завдання.
Навколишній світ
Подорож Марко Поло до Китаю у ХІІІ ст.
Переглянути відео.
C. 31-34, читати; з. 2, 3, 4, виконати завдання.
Трудове навчання
Пап'є - маше. Виготовлення декоративної тарілочки.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=30&v=2Kz7grVHb5o&feature=emb_logo
Математика
Точки на осях координат
Переглянути відео
С. 66, з. 14, виконати задачу та надіслати в Телеграм.
Українська мова
С. 172, впр. 340, виконати та надіслати в Телеграм.
Літературне читання
Всеволод Нестайко "Із сміхом треба бути обережним..." Галина Малик " Мавпині іменини"
Переглянути відео.
С. 171-172, читати і відповідати на запитання.
Музичне мистецтво
Повернення додому , в Україну
Переглянути відео
Фізична культура
Четвер, 30 квітня 2020 р.
Математика
Побудова точок за їх координатами
С. 61-62, з. 8, виконати завдання та надіслати в Телеграм.
З. 14, виконати завдання.
Основи здоров'я
Звички і здоров'я
Переглянути відео.
C. 151-153, читати.
С. 59-60, виконати завдання в зошиті.
Середа, 29 квітня 2020 р.
Математика
Виконати контрольну роботу № 6 (всі) і надіслати в Телеграм.
Літературне читання
Виконати тест і надіслати в Телеграм.
Тест з літературного читання за темою
М.Чумарна «Казка про друга»
І частина
1.Хто автор казки «Казка про друга»?
А)В.Нестайко; Б)М.Чумарна; В)В.Сухомлинський.
А)В.Нестайко; Б)М.Чумарна; В)В.Сухомлинський.
2.Як звали комп*ютерного друга?
А)Комп*ютер; Б)Компутик; В)Компутерчик.
А)Комп*ютер; Б)Компутик; В)Компутерчик.
3.Як звали однокласника?
А)Сашко; Б)Володя; В)Дмитрик.
А)Сашко; Б)Володя; В)Дмитрик.
4.Який був сигнал від Компутика?
А)щоб хлопчик знайшов друга;
Б)щоб хлопчик продовжував гру;
В)щоб хлопчик вийшов з гри.
А)щоб хлопчик знайшов друга;
Б)щоб хлопчик продовжував гру;
В)щоб хлопчик вийшов з гри.
5.Чим хлопчик вихвалявся перед своїми однокласниками?
А)що у нього є друг – Компутик;
Б) що у нього є друг-Сашко;
В)що у нього є комп*ютер.
А)що у нього є друг – Компутик;
Б) що у нього є друг-Сашко;
В)що у нього є комп*ютер.
6.Хто навчив хлопчика плавати?
А)Компутик; Б)мама; В)Сашко.
А)Компутик; Б)мама; В)Сашко.
ІІ частина
1.Чому хлопчик залишився сам на чужій планеті?
А)тому що його покинув Сашко;
Б)Тому що його покинув Компутик;
В)тому що погас екран разом з Компутиком.
А)тому що його покинув Сашко;
Б)Тому що його покинув Компутик;
В)тому що погас екран разом з Компутиком.
2.На який колір змінилось небо?
А)на червоний; Б)на чорний; В) на фіолетовий.
А)на червоний; Б)на чорний; В) на фіолетовий.
3.Що робив хлопчик, коли Сашко хворів?
А)дивився мультики;
Б)грав з Компутиком;
В)грав з іншими однокласниками.
А)дивився мультики;
Б)грав з Компутиком;
В)грав з іншими однокласниками.
4.Чому хлопчик не хотів грати з Сашком?
А) тому що хлопчик перегравав його;
Б)тому що з Компутиком цікавіше;
В) тому що мама не дозволяла йому грати з Сашком.
А) тому що хлопчик перегравав його;
Б)тому що з Компутиком цікавіше;
В) тому що мама не дозволяла йому грати з Сашком.
5.Що потрібно робити, щоб мати друга?
А)грати з ним; Б)самим бути другом; В)дарувати йому подарунки.
А)грати з ним; Б)самим бути другом; В)дарувати йому подарунки.
6.Чому Сашко не давав списувати домашнє завдання?
А) тому що запропонував робити разом;
Б) тому що йому було шкода;
В)тому що сказав, щоб робив сам.
А) тому що запропонував робити разом;
Б) тому що йому було шкода;
В)тому що сказав, щоб робив сам.
ІІІ частина
1.Хто розбудив хлопчика?
А)Компутик; Б)мама; В)Сашко.
А)Компутик; Б)мама; В)Сашко.
2.Хто натиснув на клавішу?
А)мама; Б)Сашко; В)тато.
А)мама; Б)Сашко; В)тато.
3.Який напис був на екрані?
А) «Натисніть клавішу, щоб погасити екран»;
Б) «Натисніть клавішу, щоб продовжити гру»;
В) «натисніть на екран, щоб грати з Компутиком».
А) «Натисніть клавішу, щоб погасити екран»;
Б) «Натисніть клавішу, щоб продовжити гру»;
В) «натисніть на екран, щоб грати з Компутиком».
4.Що збудував Сашко в грі?
А)машину; Б)літак; В)космічний корабель.
А)машину; Б)літак; В)космічний корабель.
5.Який напис був на кульці?
А) «Чарівна»; Б) «Таємниця»; В) «Земля».
А) «Чарівна»; Б) «Таємниця»; В) «Земля».
6. Що здавалося хлопчику, що лежить перед ним?
А) космічний корабель; Б)Компутик; В)невидима блискуча кулька з написом «Таємниця».
А) космічний корабель; Б)Компутик; В)невидима блискуча кулька з написом «Таємниця».
Українська мова
Правопис найуживаніших прислівників. Робота з афоризмами
Переглянути відео. Виконати завдання (усно).
Навколишній світ
Повторити матеріал за темою "Навколо світу. Країни близькі та далекі"
Образотворче мистецтво
Літературне читання
М. Чумарна"Казка про друга"
Переглянути відео.
С. 166-170,читати, переказати казку так, ніби ти став учасником подій.
Світовий океан
Переглянути відео
Трудове навчання
Оздоблення одягу
Переглянути відео.
Побудова точок за їх координатами
Переглянути відео.
С. 59, читати.
С. 60-61, з. 2, 7 (обчислити площу однієї фігури за вибором), виконати завдання та надіслати в Телеграм.
Фізична культура
Cполучені Штати Америки
Переглянути відео.
Джордж Гершвін колискова з опери "Поргі і Бесс".
Координати на площині
Переглянути відео.
С. 56, з. 2, 3, виконати завдання.
С. 57, з. 5, виконати та надіслати в Телеграм.
Українська мова
Особливості прислівника як частини мови
Переглянути відео.
Виконати завдання(усно).
Виконати тест і надіслати в Телеграм.
Тест з літературного читання на тему В.Нестайко «Шурка і Шурко»
ІІІ частина
1.Чому Шурко засмутився?
А)тому що йому було погано;
Б)тому що до нього ніхто не навідувався;
В) тому що подумав, що лікарі заборонять йому грати у футбол.
А)тому що йому було погано;
Б)тому що до нього ніхто не навідувався;
В) тому що подумав, що лікарі заборонять йому грати у футбол.
2.Хто навідався до Шурка?
А)Шурка; Б)мама; В)вчителька.
А)Шурка; Б)мама; В)вчителька.
3. Чому не можна було навідуватися одразу після операції?
А)тому що є спеціальний день;
Б)тому що Шурко був непритомний;
В)тому його мама не дозволила нікого пускати.
А)тому що є спеціальний день;
Б)тому що Шурко був непритомний;
В)тому його мама не дозволила нікого пускати.
4.Ким була мама Шурки?
А)медсестрою; Б)лікарем; В)вчителем.
А)медсестрою; Б)лікарем; В)вчителем.
5.Що сказав Шурці сусід Шурка?
А)що вона молодець; Б)щоб вона йшла з палати; В)що йому погано.
А)що вона молодець; Б)щоб вона йшла з палати; В)що йому погано.
6.Що в лікарні всі знали Шурку?
А)тому що вони живуть поряд з лікарнею;
Б)тому що вона дуже часто приходила туди;
В)тому що вона постійно всім заважала.
А)тому що вони живуть поряд з лікарнею;
Б)тому що вона дуже часто приходила туди;
В)тому що вона постійно всім заважала.
ІV частина
1.Що влетіло у вікно Шурка?
А)горобець; Б)сміття; В)папірець;
А)горобець; Б)сміття; В)папірець;
2.Від кого була записка?
А)від вчительки; Б)від Шурки; В)від Сєви і Толі.
А)від вчительки; Б)від Шурки; В)від Сєви і Толі.
3.Що було у записці?
А)Що Сєва і Толя згодом прийдуть до Шурка;
Б) що лікарі забороняють їм приходити;
В)вони передали домашні завдання від вчительки.
А)Що Сєва і Толя згодом прийдуть до Шурка;
Б) що лікарі забороняють їм приходити;
В)вони передали домашні завдання від вчительки.
4.Хто крикнув дітям?
А)вчителька; Б)мама; В) Клавдія Василівна.
А)вчителька; Б)мама; В) Клавдія Василівна.
5.З ким йшов Шурко до школи?
А)з Шурою; Б)з Сєвою та Толею; В)з іншими однокласниками.
А)з Шурою; Б)з Сєвою та Толею; В)з іншими однокласниками.
6.Через скільки тижнів Шурко зміг повернутися до школи?
А)через тиждень; Б)через 2 тижні; В)через 4 тижні.
А)через тиждень; Б)через 2 тижні; В)через 4 тижні.
Фізична культура
Фізична культура
Математика
С. 58, з. 9, розв'яжи задачі в зошиті та надішли в Телеграм.
Літературне читання
Виконати тест і надіслати в Телеграм.
Тест з літературного читання на тему
В.Нестайко «Шурка і Шурко»
І частина
1.Хто автор оповідання «Шурка і Шурко»?
А)Василь Сухомлинський; Б) Всеволод Нестайко; В) Павло Тичина.
А)Василь Сухомлинський; Б) Всеволод Нестайко; В) Павло Тичина.
2.Чому Шурко не хотів сидіти з Шуркою?
А)тому що вона йому заважала;
Б)тому що він хотів сидіти зі своїми друзями з футболу;
В)тому що вона йому не подобалась.
А)тому що вона йому заважала;
Б)тому що він хотів сидіти зі своїми друзями з футболу;
В)тому що вона йому не подобалась.
3.Як звали нову вчительку?
А) Ольга Борисівна; Б)Оксана Сергіївна; В)Оксана Борисівна.
А) Ольга Борисівна; Б)Оксана Сергіївна; В)Оксана Борисівна.
4.Що сказала Валя, коли її запитали, хто ким хоче бути?
А)що хоче бути воротарем; Б)що хоче бути вчителем; В)що хоче бути лікарем.
А)що хоче бути воротарем; Б)що хоче бути вчителем; В)що хоче бути лікарем.
5.Ким хотіла бути Шурка?
А) вчителем; Б)садівником; В)лікарем.
А) вчителем; Б)садівником; В)лікарем.
6.Як Шурко став називати Шурку, коли дізнався, що вона хоче стати лікарем?
А)Айболько; Б)Айболитько; В)Айбулько.
А)Айболько; Б)Айболитько; В)Айбулько.
ІІ частина
1.Що сталось з Шурком?
А)він простудився; Б)в нього знайшли апендицит; В)в нього випав зуб.
А)він простудився; Б)в нього знайшли апендицит; В)в нього випав зуб.
2.Як звали жінку-лікаря?
А)Олена Борисівна; Б)Клавдія Борисівна; В)Клавдія Василівна.
А)Олена Борисівна; Б)Клавдія Борисівна; В)Клавдія Василівна.
3.Як звали родичку лікаря?
А)Шурка; Б)Оленка; В)Анастасія.
А)Шурка; Б)Оленка; В)Анастасія.
4.Чому Шуркові стало спокійно?
А)тому що лікар говорила неголосно і спокійно;
Б)тому що лікар читала казки;
В)тому що йому вкололи ліки.
А)тому що лікар говорила неголосно і спокійно;
Б)тому що лікар читала казки;
В)тому що йому вкололи ліки.
5.Що сказала Клавдія Василівна про лікарів Шуркові?
А)що вони всі злі; Б)що вони всі добрі; В)що вони не люблять дітей.
А)що вони всі злі; Б)що вони всі добрі; В)що вони не люблять дітей.
6.Яка професія лікарів?
А)відповідальна; Б)невдячна; В)добра.
А)відповідальна; Б)невдячна; В)добра.
Українська мова
Урок розвитку зв'язного мовлення. "В гостях у весни". Вибірковий переказ тексту
Написати переказ і надіслати в Телеграм.
Вибірковий переказ тексту
В гостях у весни
Прочитайте оповідання С. Мацюцького «В гостях у весни» і
скажіть, які ж зміни в природі помітив автор.
В гостях у весни
Ще ховаються по байраках сірі
брили злежаного снігу, вночі морозець притрушує білою пудрою зелене листя осоки
на болоті, а вже красується золотими сережками ліщина і на пригрітих сонцем
галявинах витикаються молодими стрілами трави.
У таку пору я поспішаю в ліс. Поспішаю в гості до самої весни.
Ранок теплий, сонячний. Дихає свіжістю земля. Ніколи ліс не пахне так
солодко і терпко, як у цю вранішню годину. Сльозяться крихітні струмки, шукають
дорогу до річечки. Ліс живе передчуттям зеленої повені листя і трав. Він
посвітлів, виграє новими кольорами, звуками.
Чуєте, з вільшника долина голосна пісня: приди-кум… чай-пить… чай-пить… Хто
ж це запрошує випити чаю? Хто ж це запрошує випити чаю? Та це ж співочий дрізд!
Він зовсім недавно повернувся з далекої Африки і тепер спішить повідомити про
це ніжними трелями. Дрозда підтримують і зяблик, і шпак. Вони також радіють,
повернувшись до рідного лісу. Синиця, яка ніколи не бачила заморських земель,
дивиться на них з особливою заздрістю.
Йду лісовою стежкою і скрізь бачу прикмети весни.
Цілий день бродив я весняним лісом. А підвечір зяблик попередив мене:
збирається дощ. На гарну погоду він співає веселу пісеньку, а перед дощем
починає одноманітно рюмити.
Що ж, пора і додому.
С. Мацюцький
1. Опрацювання змісту тексту
- Куди повів
тебе автор твору?
- Які ознаки
ранньої весни описані у творі?
- Про яких
мешканців весняного лісу розповів автор?
- Як поводить
себе зяблик на гарну погоду і на дощ?
2. Робота над мовними засобами
- Поясніть, як
ви розумієте подані слова і вислови.
Байрак – ліс у яру, в долині або яр, порослий лісом або
чагарником.
Брили – великі безформні шматки каменю, землі, глини, льоду і т. д.
Вільшник – зарості вільхи.
Трелі – тремтливе переливчасте звучання, утворюване швидким багаторазовим
чергуванням двох суміжних звуків.
Рюмити – плакати.
Сльозяться струмки – витікають по краплині, сочаться,
несуть обмаль води.
Передчуття повені – неясне відчуття того, що може
відбутися, настати.
Виграє кольорами – переливається барвами, блищить,
сяє, вирізняється яскравим кольором.
- Повторіть, як
автор розповідає про:
залишки потемнілого снігу – сірі брили злежаного снігу;
нічні заморозки – морозець притрушує білою пудрою зелене листя
осоки на болоті;
появу молодої трави – витикаються молодими стрілами;
потік струмків – сльозяться крихітні струмки, шукають дорогу до
річечки;
ліс, який скоро зазеленіє – живе передчуттям зеленої повені
листя і трав;
кольори і звуки у лісі – виграє новими кольорами, звуками.
- До поданих
іменників дібрати прикметники:
ранок (який?) … (теплий,
сонячний);
в годину (яку?) … (вранішню);
струмки (які?) … (крихітні);
повені (якої?) … (зеленої);
пісня (яка?) … (голосна,
весела);
дрізд (який?) … (співочий);
трелями (якими?) … (ніжними);
лісу (якого?) … (рідного,
весняного);
земель (яких?) … (заморських);
стежкою (якою?) … (лісовою);
3. Ознайомлення із сутністю вибіркового переказу
- Від якого
слова утворилось слово вибірковий? (Вибирати, вибір).
- Як ви зможете
пояснити, що означає термін вибірковий переказ? (Для переказу вибираємо з тексту окрему його
частину).
- Вибірковий переказ – це переказ певної
частини тексту.
4. Самостійне читання тексту учнями
- Прочитайте
текст ще раз мовчки. Зверніть увагу на те, що саме розповів нам автор про красу
весняного лісу і його мешканців.
5. Усний переказ фрагменту тексту за планом
План
1. Ранок у лісі.
2. Потік крихітних струмочків.
3. Кольори і звуки у лісі.
4. Повернення птахів.
5. Прогноз зяблика.
6.Орфографічна підготовка до написання переказу.
- Зверніть увагу
на написання окремих слів та висловів:
сльозяться, передчуття,
вільшник, при-ди-кум… чай-пить…
чай-пить, дрізд, Африка, трелі,
заздрість, підвечір, рюмити.
7. Запис вибіркового переказу в зошит за планом.
- Повторимо
правила запису тексту.
8. Перевірка виконаної роботи
Навколишній світ
Підготовка до конкурсу „КОЛОСОК весняний-2020”
3–4 класи
• Якщо ти вперше братимеш участь у конкурсі „КОЛОСОК”, потренуйся і разом з батьками пройди тести на нашому сайті www.kolosok.org.ua у грі „KOLOSOK-online” (категорія 3–4 класи).
• Завантаж у Play Market мобільний додаток „КОЛОСОК конкурс. Підготовка до конкурсу”.
• Прочитай газети„КОЛОСОЧОК”: „Повітря і твоє здоров’я” (№ 9/2013); „Чому треба мити руки” (№ 27/2013); „Твоя харчова тарілка” (№ 29/2013); „Рух – це життя” (№ 17‒20/2018); „Кулінарні мандри” (№ 29–32/2019); „Я люблю набіл” (№ 1-4/2020); „Я люблю овочі і фрукти” (№ 5‒8/2020).
• Прочитай у журналі„КОЛОСОК” статтю Катерини Нікішової „Розглядається справа про сіль” (№ 11/2015).
• „Мовні барви”. Переглянь відео (№ 1‒4/2020).
• Прочитай казку „Квітка-семицвітка” Валентина Катаєва.
• Якщо ти вперше братимеш участь у конкурсі „КОЛОСОК”, потренуйся і разом з батьками пройди тести на нашому сайті www.kolosok.org.ua у грі „KOLOSOK-online” (категорія 3–4 класи).
• Завантаж у Play Market мобільний додаток „КОЛОСОК конкурс. Підготовка до конкурсу”.
• Прочитай газети„КОЛОСОЧОК”: „Повітря і твоє здоров’я” (№ 9/2013); „Чому треба мити руки” (№ 27/2013); „Твоя харчова тарілка” (№ 29/2013); „Рух – це життя” (№ 17‒20/2018); „Кулінарні мандри” (№ 29–32/2019); „Я люблю набіл” (№ 1-4/2020); „Я люблю овочі і фрукти” (№ 5‒8/2020).
• Прочитай у журналі„КОЛОСОК” статтю Катерини Нікішової „Розглядається справа про сіль” (№ 11/2015).
• „Мовні барви”. Переглянь відео (№ 1‒4/2020).
• Прочитай казку „Квітка-семицвітка” Валентина Катаєва.
Основи здоров'я
Повага і самоповага
Переглянути відео
C. 149-150, прочитай вірш у підручнику і дай відповіді на запитання.
Математика
Виконати самостійну роботу № 31(всі) і надіслати в Телеграм.
Середа, 22 квітня 2020 р.
Літературне читання
В. Нестайко "Шура і Шурко"
C. 160-166, читати і відповідати на запитання.
Математика
Виконати самостійну роботу № 30(всі) і надіслати в Телеграм.
Українська мова
Прислівник як частина мови
Переглянути відео. Виконати завдання(усно).
Навколишній світ
Підготовка до конкурсу „КОЛОСОК весняний-2020”
3–4 класи• Якщо ти вперше братимеш участь у конкурсі „КОЛОСОК”, потренуйся і разом з батьками пройди тести на нашому сайті www.kolosok.org.ua у грі „KOLOSOK-online” (категорія 3–4 класи).
• Завантаж у Play Market мобільний додаток „КОЛОСОК конкурс. Підготовка до конкурсу”.
• Прочитай газети„КОЛОСОЧОК”: „Повітря і твоє здоров’я” (№ 9/2013); „Чому треба мити руки” (№ 27/2013); „Твоя харчова тарілка” (№ 29/2013); „Рух – це життя” (№ 17‒20/2018); „Кулінарні мандри” (№ 29–32/2019); „Я люблю набіл” (№ 1-4/2020); „Я люблю овочі і фрукти” (№ 5‒8/2020).
• Прочитай у журналі„КОЛОСОК” статтю Катерини Нікішової „Розглядається справа про сіль” (№ 11/2015).
• „Мовні барви”. Переглянь відео (№ 1‒4/2020).
• Прочитай казку „Квітка-семицвітка” Валентина Катаєва.
Образотворче мистецтво
Свято Івана Купала
Придумай сюжет власної композиції. Передай святковий настрій, використовуючи яскраві кольори.
Вівторок, 21 квітня 2020 р.
Математика
Передача зображень
C. 54, з. 7(а), виконати завдання та надіслати в Телеграм.
С. 54, з. 9, 10(а,б), виконати завдання в додатковому зошиті.
Українська мова
Переглянути відео. Виконати завдання (усно).
С. 169, вивчити правило .
С. 170, впр. 334, з. 1, 2, виконати завдання і надіслати в Телеграм.
Навколишній світПровідні країни Європи- Великобританія, Франція, Німеччина, Італія
С. 18-20, читати, виконати завдання 9 і надіслати в Телеграм.
Трудове навчання
Переглянути відео. Зробити виріб і надіслати в Телеграм.
П'ятниця, 17 квітня 2020 р.
Фізична культура
Математика
Передача зображень
С. 51, читати.
С. 52-53, з. 2, 3, 4, 6, виконати завдання.
Українська мова
Переглянути відео. Виконати завдання(усно).
В. Нестайко "Шура і Шурко"
C. 160-166, читати і відповідати на запитання.
Навколишній світ
Держави "Великої сімки". США - одна з найрозвиненіших держав світу
С. 14-15, читати.
С. 14, з. 4, виконати завдання.
Четвер, 16 квітня 2020 р.
Основи здоров'я
Пова і самоповага
Переглянути відео
С. 148-150, читати, відповідати на запитання.
С. 58, виконати завдання в зошиті і надіслати в Телеграм.
Математика
Гра "Морський бій". Пара елементів
"Морський бій" - гра, знайома нам ще з дитинства.
У вашому розпорядженні 2 поля розміром 10 на 10 клітин. Кожне поле має свої
координати: ліва сторона нумерується від 1 до 10, а верх - від А до И. На
першому полі ви розставляєте свої кораблі. А на другому - будете відзначати
ваші постріли по флотилії суперника.
Стандартна флотилія складається з одного чотирипалубних крейсера (4
клітинки), двох трипалубних (3 клітинки), трьох двопалубних (2 клітинки), і
чотирьох однопалубних (1 клітинка). Кораблі розставляються таким чином, щоб
вони не стикалися один з одним ні бортами, ні кутами.
Після розміщення починається гра, коли гравці по черзі стріляють по
кораблях противника, називаючи ті або інші координати (А5, Б7, Е10 і т.д.). На
ігрових полях відзначаються постріли вашого суперника і ваші власні. Якщо
попадання відбувається у частину корабля, то говорять: «Поранив!», якщо
попадання знищило корабель, то кажуть: «Потопив!» і продовжує гравець, що
попав. Якщо ж гравець «стріляє» у пусту клітинку, то кажуть: «Мимо!» і
продовжує інший гравець.
Мета гри - потопити всі кораблі супротивника раніше, ніж супротивник зможе
потопити ваші!
С. 147-148, читати .
С. 49, з. 4, 5, 6, 7, виконати завдання.
Літературне читання
Урок позакласного читання
Читаємо розділ "Школа добрих вчинків"
Математика
Діаграми
Переглянути відео
С. 43, читати.
С. 44-45, з. 1,(а, в), виконати завдання.
С. 46, з. 3(а, б), виконати завдання та надіслати в Телеграм.
Українська мова
Роль прислівників- антонімів у мовленні
Переглянути відео, виконати завдання(усно).
Навколишній світ
Японія- країна сонця
Переглянути відео
C. 16-17, читати, виконати з. 5, 6, 7, 8.
Образотворче мистецтво
Переглянути відео. Виконати композицію.
Вівторок, 14 квітня 2020 р.
Літературне читання
Урок позакласного читання
Читаємо розділ "Школа добрих вчинків"
Математика
Самостійна робота №29
Виконати роботу( всі один варіант) і надіслати в Телеграм.
Навколишній світ
Китай - найбільш багатонаселена країна на земній кулі
С. 14, з. 3, виконати завдання.
Трудове навчання
Переглянути відео. Зробити поробку своїми руками(за вибором).
Фізична культура
Будьте здорові!
Кругові діаграми
С. 41-42, з. 7(а), з. 10, 11, виконати завдання в підручнику та додатковому зошиті.
Музичне мистецтво
Грузія, Вірменія, Азербайджан
Найдорожча знахідка. В. Сухомлинський "Не загубив, а знайшов"
C. 159-160, виразно читати і відповідати на запитання.
Українська мова
Роль прислівників - синонімів у мовленні
Переглянути відео. Виконати завдання.
C. 167, впр. 328, виконати завдання і надіслати в Телеграм.
П'ятниця, 10 квітня 2020 р.
Фізична культура
Кругові діаграми
Переглянути відео. Звернути увагу на задачу 1.
С. 40, з. 4, виконати завдання та надіслати в Телеграм.
Українська мова
Урок розвитку зв'язного мовлення
Твір з обґрунтуванням власної думки.
Моя улюблена телепередача
Ознайомтеся з підказкою Знайка, яка
допоможе вам послідовно викласти свої думки.
План
1. Як
називається твоя улюблена телепередача?
2. Про
що вона?
3. Чи
є в цій передачі найцікавіше місце чи момент?
4. Чи
допомагає тобі ця телепередача в житті? Як?
5. Чому
саме вона для тебе найулюбленіша?
Словникова
робота
- Доберіть до
поданих слів синоніми.
Переглядаю – дивлюся, передивляюся.
Телепередача – програма, проєкт.
- Поясніть
значення слів:
Телепередача – спосіб передачі і прийому на екран зображень
нерухомих і рухомих об’єктів на далекі відстані з телевізійного центру.
Трансляція – передавання на віддаль мови, музики,
зображення засобами радіо та телебачення.
Опрацюй матеріал. Напиши твір в зошит.
Навколишній світ
С. 8-9, з. 4, 5, 6, 7, виконати завдання.
Літературне читання
Наші вірні друзі - тварини.
А. Костецький "Спішу додому"
C. 158, виразно читати. Пофантазуйте! Як у Сергія з'явилося цуценя?
Четвер, 9 квітня 2020 р.Основи здоров'я
Як досягти мети. Практична робота: виконання проєкту "Моя мета"
C.145-147, читати.
С. 56-57, виконати завдання в зошиті.
Виконайте проєкт "Моя мета".
С. 147, підручник .
С. 57, завдання з. 5, виконати завдання в зошиті.
Математика
Переглянути відео.
C. 39, читати.
С. 39-41, з. 1, 3, 8, виконати завдання.
Середа, 8 квітня 2020 р.
Літературне читання
А. Костецький "Мрія". Переглянути відео.
С. 156- 157, виразно читати.
Математика
Побудова кутів за допомогою транспортира. Центральний кут
Перейдіть за посиланням. Перегляньте відео(без теореми).
https://www.youtube.com/watch?v=EejVE5z8mEA
С. 36-37, з. 4, 5, 6, 9, виконати завдання.
С. 36-37, з. 4, 5, 6, 9, виконати завдання.
С. 37-38, з. 11(а), з. 15, виконати та надіслати в Телеграм.
Українська мова
Прислівник як частина мови
C. 166, впр. 325, виконати завдання та надіслати в Телеграм.
Навколишній світ
Материки і океани
Виконати тестові завдання і надіслати в Телеграм.
Самостійна робота з теми «Материки
і океани»
1. Який материк омивається всіма
океанами?
а) Євразія;
б) Північна Америка;
в) Антарктида.
2. Який материк складається з двох
частин?
а) Північна Америка;
б) Євразія;
в) Південна Америка.
3. Який материк не знаходиться у
західній півкулі?
а) Північна Америка;
б) Африка;
в) Південна Америка;
4. На якому материку немає річок?
а) Євразія;
б) Північна Америка;
в) Антарктида.
5. Скільки материків на планеті Земля?
а) 6;
б) 4;
в) 9.
6. Підкресліть назви материків.
Євразія, Австралія, Антарктида, Північний Льодовитий,
Африка, Південна Америка, Північна Америка.
7. Підкресліть «зайве»
слово.
Кожна держава має свої кордони, назву, материк,
столицю.
8. Запишіть, які слова другого стовпчика
відповідають кожному слову першого стовпчика.
Білка Африка
Кенгуру Антарктида
Пінгвін Євразія
Ялина Австралія
Евкаліпт Північна Америка
Секвойя Євразія
9. Встановіть відповідність.
Тихий Найбільший і найтепліший океан,
що не омиває берегів
Європи.
Атлантичний Найсолоніший, другий
за розміром океан.
Індійський Третій за розміром,
має найбагатший
рослинний і тваринний світ.
Північний Льодовитий Найменший з океанів планети.
Образотворче мистецтво
Композиція "Садки цвітуть"
Намалювати весняний пейзаж.
Вівторок, 7 квітня 2020 р.Українська мова
Узагальнення знань і вмінь із розділу "Дієслово"
Перевірна робота « Дієслово»
І варіант
1.У реченні дієслово найчастіше є…
А) підметом
Б) присудком
В) другорядним членом
2.У якому рядку записані дієслова майбутнього часу?
А) напише, співатиме, придумають
Б) росте, лежать, читає
В) полетить, іде, летіла
3.Дієслова в неозначеній формі відповідають на питання…
А) що робив?, що зробив?
Б) що робить?, що зробить?
В) що робити?, що зробити?
4.Яке слово написане правильно?
А) любуєця
Б) любується
В) любуєцься
Б) любується
В) любуєцься
5.До дієслів добери антоніми.
Сумувати – …, ледарювати -…., продавати – …, губити -….
6. Спиши речення. Підкресли дієслова. Визнач час і число.
Проклюнулась на леваді маленька ромашка. Навколо високі трави стоять. Хто ж ромашці усміхнеться?
7.До дієслів неозначеної форми добери форми минулого, теперішнього і майбутнього часу.
Співати – …, …, ….
8.Запиши речення,зміни дієслова на минулий час. Визнач їх рід.
Весна широко розливає свої води. Місяць сіє із свого сита золоте борошно на луки. Після дощу виглядає сонечко.
Перевірна робота « Дієслово»
ІІ варіант
1.Початковою формою дієслова є…
А) майбутній час
Б) минулий час
В) неозначена форма
2. У якому рядку записані дієслова теперішнього часу?
А) малював, рахувала, помили
Б) слухає, танцюють, говорить
В) збудує, розказує, прийшли
3.Дієслова в неозначеній формі мають суфікси…
А) – ите , - ете
Б) – ти, - ть
В) –ить, - їть
Б) – ти, - ть
В) –ить, - їть
4.Яке слово написане правильно?
А) смієсся
Б) смієця
В) смієшся
5. До дієслів добери антоніми.
В) смієшся
5. До дієслів добери антоніми.
Кричати - …., бруднити - …., плакати - …., будувати - …..
6. Спиши речення. Підкресли дієслова. Визнач час і число.
Іду широким ланом. У ярку побачив першу весняну квітку. Скількох людей порадує вона своєю красою!
7.До дієслів неозначеної форми добери форми минулого, теперішнього і майбутнього часу.
Малювати - …, …., …
8.Запиши речення,змінив дієслова на минулий час. Визнач їх рід.
Небо опускає над ставком темне простирадло. Прокидаються мурашки від зимового сну. Сонячний зайчик виграє на килимі.
Самостійна робота "Вимірювання кутів транспортиром"
Виконати самостійну роботу і надіслати в Телеграм.
Трудове навчання
Навколишній світ
Особливості природи материків
Переглянути відео.
Понеділок, 6 квітня 2020 р.
Фізична культура
Дієслова на -ся. Вимова і правопис дієслів на -ся
Переглянути відео
Математика
Побудова кутів за допомогою транспортира
Переглянути відео
С. 32-34, з. 1, 3, 4, 7, виконати завдання.
С. 35, з. 13(а), обчислити і надіслати в Телеграм.
Музичне мистецтво
Я. Сібеліус. Симфонічна поема "Фінляндія"
Перевір свої досягнення "Літературні казки зарубіжних письменників" (дати відповіді і надіслати в Телеграм)
1. Де стояла прекрасна
сеньйора, коли зустрічала Мартіно?
а) На балконі;
б) на ґанку;
в) у дворі.
2. Скільки разів Мартіно
змушений був повторювати односельчанам розповідь про свою пригоду?
а) 20;
б) 50;
в) 100.
3. Де сиділа качка,
висиджуючи каченят?
а) Під величезними
лопухами;
б) під старою грушею;
в) під сараєм.
4. Звідки випливли три
прекрасні білі лебеді?
а) 3 річки;
б) із-за кущів;
в) з кущів осоки.
5. Де цар Салтан побачив
33 богатирі?
а) У морі;
б) біля брами
городської;
в) біля стін фортеці.
6. Куди білочка складала
горішки?
а) В торбиночку;
б) в сумочку;
в) в шкатулочку.
7. Гра „Напиши назву казки з її батьківщиною”
„Дорога, що нікуди не вела”
|
Росія
|
„Гидке каченя”
|
Італія
|
„Казка про царя Салтана...”
|
Данія
|
8. Гра „Упізнай твір за його головною думкою”
1) Справжні скарби
дістаються лише тим людям, що першими торують дорогу, якою ще не ходив ніхто.
2) Добре щире серце не
буває ніколи горде.
3) І хто б там що кому
не говорив,
А згине зло і правда
переможе!
9. Гра „Хто це сказав?”
1) Матінко моя єдина!
Молода моя княгине!
Подивіться ви туди:
Їде батечко сюди.
2) Бери, бери усе, що
подобається. Я дам тобі візка та коней, аби ти міг довезти це додому.
3) Воно хоч некрасиве,
але в нього лагідна вдача, і плаває воно теж чудово. Я навіть дозволю собі
сказати, що ліпше за інших.
4)Що я бачу?! Як це сталось? Це ж вона!
Фізична культура
Вимірювання кутів транспортиром
Переглянути відео
С. 28-30, з. 1, 3, 6, виконати завдання.
С. 30, з. 7, виконати та надіслати в Телеграм.
Навколишній світ
Особливості природи материків
C.14, з. 3, виконати завдання.
Українська мова
Переглянути відео
C. 159, впр. 311, виконати і надіслати в Телеграм.
Літературне читання
Позакласне читання "Казки звідусюди"
Літературне читання
Позакласне читання "Казки звідусюди"
Четвер, 26 березня 2020 р.
Основи здоров'яХочу, можу, треба. Воля
С. 143 -144, читати.
С. 54-56, виконати завдання в зошиті.
Математика
Вимірювання кутів. Суміжні кути
Переглянути відео
С. 18, з. 12(а), виконати завдання та надіслати в Телеграм.
Середа, 25 березня 2020 р.
Літературне читання
Позакласне читання "Рідний край- Україна"
Читати твори.
Математика
Транспортир
Переглянути відео.
C. 19, читати.
С. 21, з. 3, 4 ,5, 6, виконати завдання.
С. 22, з. 9,10, виконати та надіслати в Телеграм.
Українська мова
Дієслова майбутнього часу
Переглянути відео.
С. 151, впр. 297, виконати завдання та надіслати в Телеграм.
Навколишній світ
Китай-найбільш багатонаселена країна на земній кулі
С. 12-13, виконати завдання .
Образотворче мистецтво
Вівторок, 24 березня 2020 р. Трудове навчання
Плетіння
Переглянь відео. Зроби виріб(за вибором).
Переглянь відео
C. 147, впр. 290, виконати завдання (усно).
С. 148, впр. 292, виконати завдання та відправити в Телеграм.
Навколишній світ
Особливості природи океанів
Переглянути відео.
Математика
Кутовий градус
С. 15, читати.
С. 15-17, з. 1, 3, 5, 8, 9, виконати завдання.
С. 16, з. 2, виконати та відправити в Телеграм.
Понеділок, 23 березня 2020 р.
Музичне мистецтво
Казкові Фінляндія та Норвегія
Я. Сібеліус. Симфонічна поема "Фінляндія"
Математика
Вимірювання кутів
С. 11-12, з. 3, 4, 7, виконати завдання в підручнику.
С. 14, 3. 12, 14, виконати завдання (за вибором).
С. 6, з. 14, виконати завдання та відправити в Телеграм.
Українська мова
Змінювання дієслів за числами
Переглянути відео.
С. 146, впр. 287, виконати завдання та відправити в Телеграм.
Літературне читання
Джанні Родарі "Дорога, що нікуди не вела"
C. 151-153, читати, дати відповіді на тест і надіслати в Телеграм.
Тест до
казки Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела»
1.Куди вели
3 дороги?
А) 1-в ліс,
2-до міста, 3-до моря;
Б)1-до міста, 2-нікуди, 3-в ліс;
В)1-до моря, 2-до міста, 3-нікуди.
Б)1-до міста, 2-нікуди, 3-в ліс;
В)1-до моря, 2-до міста, 3-нікуди.
2.Як
прозвали Мартіно?
А)Дурна
Голова;
Б)Вперта Голова;
В)Впертий Мартіно.
Б)Вперта Голова;
В)Впертий Мартіно.
3.Що було
обабіч третьої дороги?
А)море;
Б)місто; В)живопліт.
4.Кого в
тунелі зустрів Мартіно?
А)пса;
Б)ведмедя; В)вовка.
5.Що побачив
Мартіно за гратами?
А)ліс;
Б)палац; В)свій дім.
6)Що привіз
Мартіно для друзів?
А)батоги; Б)подарунки; В)камінці.
Фізична культура
Фізична культура
Розгорнутий кут. Суміжні кути.
С.7-9, з. 1, 5, 6, 8, виконати завдання.
С. 10, з. 12(а) -виконати завдання та відправити в Телеграм.
Українська мова
Змінювання дієслів за часами
С. 145, впр. 285, виконати завдання та відправити в Телеграм.
Літературне читання
Г. К. Андерсен "Гидке каченя"
С. 144-150, читати і відповідати на запитання.
Навколишній світ
Материки і океани
C. 10 -11, знайти материки і океани.
Четвер, 19 березня 2020 р.
Основи здоров'я
Упевненість і самовпевненість
С. 141-142, читати.
С. 53-54, виконати завдання.
Порівняння кутів
С. 3, з. 1, 2, виконати завдання (усно).
С. 4, з. 6, 7, виконати завдання.
Середа, 18 березня 2020 р.
Літературне читання
Г. К. Андерсен "Гидке каченя"
Переглянути відео.
С. 144, вивчити на пам'ять 1 абзац.
Українська мова
Неозначена форма дієслова
Переглянути відео
С. 142, впр. 281, виконати завдання і відправити в Телеграм.
Навколишній світ
Європейський Союз - співтовариство народів Європи.
Переглянути відео.
Виконати завдання на с. 8-9.
Математика
Самостійна робота
Надіслати виконану роботу в Телеграм.
Образотворче мистецтво
Особливості природного середовища рідного міста. Виконати композицію "Пам'ятки архітектури"
Українська мова
Повторення вивченого про дієслово
Переглянути відео.
Навколишній світ
Україна на карті світу
Переглянути відео.
Математика
С. 118, з. 17,виконати і відправити в Телеграм.
С. 117 - 118, виконати завдання (за вибором).
Трудове навчання
Плетіння. Виготовлення закладки технікою плетіння.
https://www.youtube.com/watch?v=SeuRUr97KnQ
Понеділок, 16 березня 2020 р.
Математика
Нові одиниці площі
Переглянути відео.
С. 115- 116,з. 1, ознайомитися з теоретичним матеріалом, завдання 3,4,виконати та відправити фото з розв'язком в Телеграм, з. 5, 6, 8, 9, виконати в додаткових зошитах (за вибором).
Літературне читання
"Найкращий" розділ "П'єса - казка. Творимо виставу" - читати.
Українська мова
Музичне мистецтво
Фізична культура
Фізична культура
Математика
Дії з іменованими числами
Переглянути відео.
С. 113, з. 2, виконати завдання та відправити фото з розв'язком в Телеграм.
С. 113 - 114, з. 3, 4, 5, 9, 10, виконати завдання (за вибором) в додаткових зошитах.
Літературне читання
"Найкращий" розділ "П'єса - казка. Творимо виставу" - читати.
Українська мова
Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів із розділу "Займенник"
Навколишній світ
Україна - незалежна, демократична, правова держава. Національні та державні символи України. Конституція України
Переглянути відео. Виконати завдання на с. 6-7 ( ч. 4).
Математика
1.Виконати завдання 1,с. 107. Зробити висновки.
2.Переглянути відео.
3. С.108, з. 3, 4, виконати завдання та відправити фото з розв'язком в Телеграм.
С. 108, з. 5, 6, виконати завдання в додаткових зошитах.
Основи здоров'я
Самооцінка і поведінка людини
С. 136 -140 -читати.
С.52-53, виконати завдання.
Фізична культура
Математика
Швидкість зближення (віддалення)
С.75-78 , виконати завдання ( за вибором).
Українська мова
Особові займенники
C. 121, вивчити правило, впр. 239, виконати завдання.
Літературне читання
Життя Леоніда Глібова
C. 119-120,вивчити байку на пам'ять.
Водойми України
C.60-62, виконати завдання.
Четвер, 13 лютого 2020 р.
Основи здоров'я
Cигнали регулювання дорожнього руху
C.118-122, читати.
С. 45-46, виконати завдання.
Математика Швидкість зближення (віддалення)
С. 71-74, виконати завдання (за вибором) .
Середа, 12 лютого 2020 р.
Літературне читання
Перейдіть за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=rfl5djK3lBs
Опрацювати твір із "Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3,4 класах". Мар'яна і Тарас Прохаськи "Самостійне життя"
Математика
Одночасний рух на числовому промені
С. 67-70, з.1, 2, 4, 5, 6, 9 , виконати завдання.
Українська мова
Займенник як частина мови
Навколишній світ
Корисні копалини
Образотворче мистецтво
Образи тварин у творах художників
Перейдіть за посиланням
Виконай композицію "Мій чотирилапий друг "
Вівторок , 11 лютого 2020 р.
Літературне читання
Життя і творчість Максима Рильського
C. 113-114, виразно читати.
Математика
Рух на числовому промені
С. 63-66, з. 1, 2, 3, 4, 8, 11, 12, виконати завдання.
Навколишній світ
Форми земної поверхні
С. 58-59, читати. С.59, з 1, виконати завдання.
Трудове навчання
Понеділок, 10 лютого 2020 р.
Музика
Українські наспіви линуть світом
Рух на числовому промені
С.59-62, з.1, 2, 4, 6, 8(а,в), 9, 10(а), 12, виконати завдання.
Українська мова
Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів із розділу "Числівник"
Прослухати відео. Виконати завдання.
Літературне читання
Життя і творчість Павла Тичини
C. 110- 112, виразно читати.
П'ятниця, 7 лютого 2020 р.
Літературне читання
Леся Українка "Біда навчить"
Cкладіть план казки. Підготуйте за ним стислий переказ твору.
Математика
Виконати самостійну роботу № 20.
Українська мова
Відмінювання числівників 50, 60, 70, 80.
Виконати впр. 220,221,222.
Навколишній світ
Місто, в якому ти живеш.
С. 50-54- читати. С. 51, виконати творчу роботу.
Основи здоров'я
Безпека руху пішоходів
C.110-117, читати.
С.43-45, виконати завдання в зошиті.
Математика
Відстань між точками числового променя
C. 55-56,з.1,з.2,з.3,з.4,з.5,з.6, виконати завдання.
Середа, 5 лютого 2020 р.
Літературне читання
Леся Українка "Давня весна"
C. 102-103- виразно читати,відповідати на запитання.
Математика
Координати на промені
C.51-52, 3.1,3.2, 3.4, 3.6- виконати завдання.
Українська мова
Вимова і правопис числівників
Переглянути відео. Виконати запропоновані завдання.
Навколишній світ
Київ - столиця України
C. 47-49, читати.
Образотворче мистецтво
Декоративний образ тварин
Вівторок , 4 лютого 2020 р.
Українська мова
Числівник як частина мови
Виконати впр. 216, 217, 219.
Математика
Шкала і числовий промінь
С. 48-49, з.2, з.4, з.6, з.10 - виконати завдання .
Навколишній світ
Україна на карті світу. Адміністративний устрій України.
Трудове навчання
Вишивання. Оздоблення виробів технікою вишивки
Понеділок, 3 лютого 2020 р.
Музичне мистецтво
Мандрівка до Угорщини
Математика
Шкали
Опрацювати матеріал на с.43-46.
Українська мова
Відмінювання прикметників у множині
Виконати впр. 206, 208. Вивчити правило с.105
Літературне читання
Леся українка "Конвалія"
C.101- виразно читати, відповідати на запитання.
П'ятниця, 31 січня 2020 р.
Математика
Додавання і віднімання мішаних чисел
Відмінювання прикметників
Переглянути відео. Звернути увагу на форми давального і місцевого відмінків однини прикметників жіночого роду.
Зробити висновки,звірити з правилом на с.103 підручника.
Літературне читання
Життя і творчість Лесі Українки
Навколишній світ
Всесвіт і Сонячна система
Немає коментарів:
Дописати коментар