Шановні
учні 4- Б класу !
Під час карантину( з 25.01 по
29.01) пропоную виконати наступні завдання з навчальних предметів.
ПОНЕДІЛОК
|
||
1.
|
Математика
|
С.14, з. 9 - розв’язати задачі на повторення (2 група), з.10- придумати
власні задачі(1 група).
|
2 .
|
Літературне читання
|
С.80-84 - ознайомитися з біографією Т. Г. Шевченка та прочитати твір «Про себе». С.84-відповідати на
запитання. Скласти план і стисло переказати оповідання (за вибором).
|
3.
|
Навколишній світ
|
С.4-7, опрацювати інформацію з теми
«Компас». С.7, виконати практичну
роботу за зразком «Складання плану кімнати».
|
ВІВТОРОК
|
||
1.
|
Літературне читання
|
С.84 - підготуватися до виразного читання вірша, відповідати на
запитання.
|
2.
|
Математика
|
С.16 - ознайомитись з інформацією «Виділення цілої частини з неправильного
дробу», с.16, з. 3, 4- виконати.
|
3.
|
Українська мова
|
С.9-10 - ознайомитися з частиною мови «Числівник», с.10, впр.12 - виконати
усно, с.11, впр.13 - виконати завдання (2 група), впр.15 - виконати завдання
(1 група).
|
4.
|
Основи здоров'я
|
С.95-99 - ознайомитися з темою «Дії при пожежі», с.99 - дати відповіді на
запитання.
|
СЕРЕДА
|
||
1.
|
Літературне читання
|
С.85 - виразно читати, відповідати на запитання.
|
2.
|
Математика
|
С.18, з.11- виконати задачу, з.12 -
знайти значення виразу.
|
3.
|
Українська мова
|
С.13-14, ознайомитися з вимовою та відмінковими формами окремих числівників,
с.14, впр.21(усно), с.15, впр.23 - виконати завдання письмово.
|
4.
|
Навколишній світ
|
С.6-8 - вивчити умовні познаки, за допомогою яких зображуються на плані
різні об’єкти, с.9- зобразити на папері розташування предметів, котрі тебе
оточують.
|
ЧЕТВЕР
|
||
1.
|
Навколишній світ
|
С.10-16, ознайомитися з інформацією
«Глобус і карта» . С.16 - розфарбувати природні зони України.
Дізнатися про інші види карт (за вибором).
|
2.
|
Математика
|
С.19-20, опрацювати зміст теми «Запис змішаного числа у вигляді неправильного
дробу» , с.19, з.3,4,5- виконати тренувальні завдання .
|
3.
|
Образотворче мистецтво
|
Ознайомитись з інформацією про образи людей у портретному жанрі, з
засобами створення виразного казкового портретного образу на с.75 підручника
та спробувати намалювати казкового персонажа (за вибором).
|
П'ЯТНИЦЯ
|
||
1.
|
Літературне читання
|
С.85-86, підготуватися до виразного читання вірша напам’ять.
|
2.
|
Математика
|
С.21, з.12,13,14,15 - виконати завдання (за вибором) .
|
3.
|
Українська мова
|
С.16-17, впр.24, 25 - виконати завдання ( за вибором), с.18 - дати
відповіді на запитання для повторення.
|
4.
|
Трудове навчання
|
Ознайомся з технікою плетіння за підручником на с.64-65. Виконай за
зразком «Восьминіжка» з коротких відходів товстих ниток.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар